Shop Mobile More Submit  Join Login
WIP: Connor-friendly? by LeMonisa WIP: Connor-friendly? by LeMonisa
It's been a loong time since the last time I draw something!! Dx OMG I miss this so much... :iconcryforeverplz:

anyway, it's Connor!! He's surrounded by animals. I forgot to draw the wolf, fox and concubine here...oh well /shrug

Not even the soldiers can detect him while in this kind of hiding LOL xD

EDIT: OMG!! Wrong word... It's Porcupine! Not Concubine!! DX

Art(c)LM
Connor(c)Ubisoft/AssCreed 3
Add a Comment:
 
:iconsmugglerellie:
SmugglerEllie Featured By Owner Jan 9, 2014  Hobbyist Writer
Everybody loves Connor.
Reply
:iconlittle3fern:
little3fern Featured By Owner Sep 28, 2013  Student Traditional Artist
I want that fluffy bear!
Reply
:iconfateofchaos:
FateOfChaos Featured By Owner Jul 22, 2013
Heh, all the animals are like loving on him and Connor's just like, "Um... What? No, why?".
Reply
:icon505nochez:
505nochez Featured By Owner Jun 23, 2013   Artist
aww cute
Reply
:iconshadowfelix:
ShadowFelix Featured By Owner Jan 29, 2013  Hobbyist General Artist
Connor and his forest friends!!!
Connor- *hugs porcupine*
Later that night....
Haytham- "what the heck happened to you?" *looks at Connor*
Connor-"nature!" o-O


Lol... So inspiring!
Reply
:iconlemonisa:
LeMonisa Featured By Owner Feb 13, 2013  Student Digital Artist
lols xD
Reply
:iconshadowfelix:
ShadowFelix Featured By Owner Feb 18, 2013  Hobbyist General Artist
XD
Reply
:iconterra7:
Terra7 Featured By Owner Dec 11, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Mother Nature's got his stealth covered! :]
Reply
:iconkoocheekee:
Koocheekee Featured By Owner Nov 19, 2012
Concubine... you sure you're not thinking of Ezio?

Jk, jk. Nice drawing, very cute.
Reply
:iconswiftkill23:
SwiftKill23 Featured By Owner Nov 16, 2012  Student Artist
Lol yep. After a while its infuriating though. You can never sneak up on anyone with all that noise.
Reply
:iconfiveonthe:
Fiveonthe Featured By Owner Nov 15, 2012
ARGH So precious hahahah~
Reply
:icontoutelesagesse:
TouteLeSagesse Featured By Owner Nov 14, 2012  Hobbyist Traditional Artist
SO CUTE!!!! :hug:
Reply
:iconelvenwhitemage:
ElvenWhiteMage Featured By Owner Nov 14, 2012  Hobbyist General Artist
Oh, gosh, this is excellent! Did you just sketch this in one go, or did you have to map out their poses, first? Either way, excellent job!
Reply
:iconlemonisa:
LeMonisa Featured By Owner Nov 14, 2012  Student Digital Artist
Thanks! ^^
Yup everything is done in one go...
Reply
:iconelvenwhitemage:
ElvenWhiteMage Featured By Owner Nov 14, 2012  Hobbyist General Artist
Wow, you're good. I can't do that; my art style is more sketchy.
Reply
:iconlemonisa:
LeMonisa Featured By Owner Nov 14, 2012  Student Digital Artist
Haha not that good...most of the time I need to do some sketch (actually, a lot of sketch to get the right one). The only time I can do it once was when I really know what I want to draw. ^^
Reply
:iconelvenwhitemage:
ElvenWhiteMage Featured By Owner Nov 14, 2012  Hobbyist General Artist
Same!!! :D You're still really good.
Reply
:iconeskada07:
Eskada07 Featured By Owner Nov 14, 2012  Student Traditional Artist
The cutest art of Connor EVER! :3
Reply
:iconlemonisa:
LeMonisa Featured By Owner Nov 14, 2012  Student Digital Artist
thanks! xD
Reply
:iconhowlingwolf555:
HowlingWolf555 Featured By Owner Nov 14, 2012
This is so adorable! If only the animals (other than the dogs, and cats) came up to say hello! Every time I ran through the forest, I wanted to pet the bunnies and deer! :heart:
Reply
:iconlemonisa:
LeMonisa Featured By Owner Nov 14, 2012  Student Digital Artist
ikr... :3
Reply
:iconjuuria66:
Juuria66 Featured By Owner Nov 14, 2012  Hobbyist General Artist
N'awwwwww~

I still need to buy and play all the AC's. ._. They look amazing, so I really want to.
Reply
:iconlemonisa:
LeMonisa Featured By Owner Nov 14, 2012  Student Digital Artist
I'm waiting for the AC3 PC version one... I just can't wait for it! you know you can just download the game using a torrent right? xD that way you don't have to spend your money...
Reply
:iconfratellanza:
Fratellanza Featured By Owner Nov 14, 2012  Hobbyist General Artist
noooonono this is.... omg! so adorable :icondragonwant:
Reply
:iconlemonisa:
LeMonisa Featured By Owner Nov 14, 2012  Student Digital Artist
:iconsupertighthugplz:
Reply
:iconalucardlov3r:
alucardlov3r Featured By Owner Nov 14, 2012  Hobbyist General Artist
:iconblushplz::iconiloveitplz: conner is so darn cute :iconloveloveplz:
Reply
:iconlemonisa:
LeMonisa Featured By Owner Nov 14, 2012  Student Digital Artist
:iconsupertighthugplz: thanks....
Reply
:iconraithetiger:
Raithetiger Featured By Owner Nov 14, 2012  Hobbyist Digital Artist
I love all the animals and Connor's face!
Reply
:iconlemonisa:
LeMonisa Featured By Owner Nov 14, 2012  Student Digital Artist
hehe thanks! ^^
Reply
:iconvixenskywalker:
VixenSkywalker Featured By Owner Nov 14, 2012  Hobbyist General Artist
So that's why I no longer can find the Connor I took a pic with? ;P
Reply
:iconlemonisa:
LeMonisa Featured By Owner Nov 14, 2012  Student Digital Artist
lol probably...he's hiding behind his 'pets' xD
Reply
:iconvixenskywalker:
VixenSkywalker Featured By Owner Nov 14, 2012  Hobbyist General Artist
Yeah but I still want to tag him...
Reply
:iconneonsusi:
Neonsusi Featured By Owner Nov 14, 2012  Hobbyist General Artist
cute >u<
Reply
:iconlemonisa:
LeMonisa Featured By Owner Nov 14, 2012  Student Digital Artist
thanks! ^^
Reply
:iconthestrayliger:
TheStrayLiger Featured By Owner Nov 14, 2012  Student Digital Artist
You also forgot the pig, the turkey, the chicken, the beaver... *spits drink* CONCUBINE WHAT O_O?!
Reply
:iconlemonisa:
LeMonisa Featured By Owner Nov 14, 2012  Student Digital Artist
omg shoot...supposed to be porcupine!! xD LOL AHAHAHAHA
Reply
:iconthestrayliger:
TheStrayLiger Featured By Owner Nov 14, 2012  Student Digital Artist
PFFFFT HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAOMG YOU SCARED ME FOR A SECOND XDDDDDDDDDDDDDD
Reply
:iconlemonisa:
LeMonisa Featured By Owner Nov 14, 2012  Student Digital Artist
lol sorry bout that xD
Reply
:iconlupusginga:
Lupusginga Featured By Owner Nov 14, 2012
:3
Reply
:iconlemonisa:
LeMonisa Featured By Owner Nov 14, 2012  Student Digital Artist
X3
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
November 14, 2012
Image Size
157 KB
Resolution
1300×1000
Submitted with
Sta.sh
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
3,465
Favourites
333 (who?)
Comments
40
×